„Ja na pewno będę jego przyjacielem po walce tak jak jestem z Diablo”Palacios poważnie traktuje walkę z Michałem Cieślakiem.

 

12487045_1679292838978595_7341371648117849619_o.jpg

WokółRingu; Witaj mistrzu jak Idą twoje przygotowania do walki z Michałem Cieślakiem?

Palacios; Wszystko idzie ładnie i gładko i mamy zamiar być gotowy na K.O. ,więc zobaczymy kto jest tchórzem.

WokółRingu;Będziesz w formie życia w walce z Michałem Cieślakiem?
Bo widać, że bardzo ciężko trenujesz

Palacios;Tak człowieku .On jest tylko kolejnym krokiem na mojej drodze.Będę w doskonałej formie..On (Michał)będzie mógł zobaczyć ,że w mojej rodzinie nie ma tchórzów

WokółRingu;Widać, że jesteś bardzo zmotywowany, aby wygrać ten pojedynek .Trenujesz bardzo ciężko, ale Michał także trenuje bardzo ciężko.
Będzie to z pewnością dobra walka .Jeżeli wygrasz z Cieślakiem ,to myślisz jeszcze o wielkich walkach np.o jakieś tytuły?

Palacios;To dobrze ,że on ciężko trenuje,bo ja też przykładam się bardzo do treningu i mam zamiar wygrać tą walkę,zobaczysz
On nazwał mnie tchórzem, a we mnie nie ma kropli krwi tchórza.
Jestem bardzo skoncentrowany i bardzo pragną ożywić swoją karierę
On nigdy w życiu nie był w ringu z wojownikiem,podobnym do mnie ,nawet w jego 112 amatorskich walkach.Zobaczy jakim jestem wojownikiem i szczerym bokserem.Przyjadę Go znokautować

WokółRingu;Jedno jest pewne, jesteś wielkim wojownikiem i na pewno zostawisz całego siebie w ringu.W Polsce naprawdę bardzo czekamy na Waszą walkę.

12391097_1672507086323837_2094711418006554602_n.jpg
Foto;WokółRingu

Palcios;Dziękuję przyjacielu i zgadzam się, że będzie to wielka walka i dam z siebie wszystko jak zawsze.(…)i nie mogę się doczekać, aby przybyć do mojego drugiego domu.Polacy są bardzo otwarci(…)Jestem im wdzięczny, Nawet wtedy, gdy pobije Cieślaka, Ja na pewno będę jego przyjacielem po walce tak jak jestem z Diablo.

WokółRingu;Dziękuje ,że poświeciłeś swój czas na rozmowę ze Mną.

Palacios;Dziękuję, w każdej chwili mój przyjacielu i Bóg błogosławi.

WokółRingu;Dziękuję Ci. Jesteś naprawdę bardzo dobrym człowiekiem Powodzenia Champ

Palacios;Dziękuję i do wszystkich moich przyjaciół Polsce „Bóg błogosławi” Mam nadzieję zobaczyć was wszystkich, kiedy się tam dostane…Wiem, że walka wypada 2 kwietnia, 2 Kwietnia walczyłem pierwszy raz z Diablo .2 Kwietnia także mój syn urodził się, Bardzo wyjątkowy dzień dla mnie

Źródło;WokółRingu/Twitter

Skomentuj

