Adamek VS Molina.Ostatnia szansa Górala?

adamek-glazkow-plakat-duze-001.jpg
Foto;WokółRingu

 

Tomasz Adamek 2 kwietnia na PBN zmierzy się z Ericem Molina.Stawką tego  zaplanowanego na 12 rund pojedynku będzie pas IBF Inter-Continetal w wadze ciężkiej.Tomek już trenuję do walki w Polsce wraz z Rogerem Bloodworth’em i Jakubem Chyckim. Rywal „Górala” również nie oszczędza się na treningach.Zarówno dla Adamka jak i Moliny będzie to walka o być albo nie być w kategorii ciężkiej,jeżeli chodzi o poważne walki.Tomasz nie ukrywa ,że jeszcze raz chcę dostać szanse walki o tytuł;

” Nie mogę się doczekać pojedynku z Moliną. Chcę go pokonać i pokazać, że nadal należę do elity wagi ciężkiej” – zapowiada „Góral”.

Natomiast Molina zapowiada ,że przybędzie do Polski „zbić” Adamka;

” Zamierzam go pobić tak, że sędziowie nie będą w stanie mu pomóc” – odgraża się Molina w rozmowie z Boxing News. – „Nie chodzi mi o nokaut. Jak poślę go na deski to i tak będą go liczyć przez 20 sekund. Wtedy ja znów go położę. Będę go bił tak strasznie, że nie będą mu mogli przyznać zwycięstwa”.Molina zaznacza także ,że nie może pozwolić sobie na tym etapie kariery na porażkę z Tomaszem;”- To nic osobistego – zaznacza były challenger WBC. – Nie znam gościa, ale on stoi na mojej drodze. W tym momencie waży się moja dalsza kariera – jeśli przegram, zostanę chłopcem do bicia. Ale jeśli wygram, znów zawalczę   o pas, po raz drugi.”

Zawodnicy przed walką wypowiadają się o sobie z szacunkiem;

„Darzę Tomka dużym szacunkiem. Sam walczyłem w wadze cruiser i podziwiałem jego zwycięstwa, gdy był mistrzem świata. Adamek walczy całym sercem. A ja jestem dokładnie taki sam. 39 lat to nie jest wcale tak dużo jak na wagę ciężką. Nie zwracam uwagi na ostatnie walki Adamka. Widzę tylko faceta, który chce mnie pobić, by znowu bić się o mistrzostwo świata. Ja mam taki sam zamiar. Dlatego to będzie ekscytujące starcie, jedno z najlepszych w wadze ciężkiej w 2016 roku. My się nie poddajemy. Jeśli upadnę, podniosę się. Adamek tak samo. Mogę wam to zagwarantować”-przekonuje Molina

Trener Tomka uważa ,że Molina będzie naprawdę niebezpiecznym rywalem w tej walce;

Molina ma naprawdę mocną prawą rękę. Zapowiada się dobra walka”-mówi Roger

Jakub Chycki  jest bardzo zadowolony formą Adamka;

” Forma jest zadowalająca i na pewno lepsza niż w poprzednich przygotowaniach”-mówi Chycki

Jednak jak będzie wyglądać pojedynek przekonamy się dopiero 2 kwietnia gdy zawodnicy wyjdą do ringu.

 

 

Skomentuj

