Cieślak VS Palcios.Ta walka może okazać się najlepszą na PBN V

Coraz bliżej do gali PBN V,która to odbędzie się 2 kwietnia w Krakowie.W walce wieczoru Tomasz Adamek zmierzy się z Ericem Moliną. Karta walk tej gali będzie bardzo dobra,jednakże mnie bardzo interesuje pojedynek Michała Cieślaka z Francisco Palaciosem.

12745569_1687890361452176_4194836146583300495_n.jpg
Foto;WokółRingu/Facebook

Uważam,że dla Michała będzie to najprawdopodobniej  najpoważniejszy test na zawodowstwie.Francisco bardzo poważnie traktuje walkę z Cieślakiem.Ostro trenuje,gdyż uważa ,że zwycięstwo z Michałem jest jak najbardziej możliwe.Oczywiście Cieślak też trenuje bardzo ciężko a więc walka zapowiada się bardzo interesująco. Palacios  na pewno nie przyjedzie tylko po wypłatę,ponieważ chce On udowodnić wszystkim ,że jeszcze potrafi bardzo dobrze walczyć. Ewentualne zwycięstwo nad niepokonanym  Cieślakiem może okazać się przepustką do wielkich walk.Natomiast zwycięstwo Michała nad Palaciosem,także wywinduję Go w rankingach.Francisco walczył dwa razy z Krzysztofem Włodarczykiem o mistrzostwo świata WBC w Cruser i był bardzo bliski zdobycia tego tytułu. Pomimo ostatniej porażki przed czasem z Kudriaszowem uważam ,że Palacios ciągle potrafi dużo przyjąć.Z drugiej strony będzie mocno bijący Cieślak,który to w każdej chwili może zakończyć  pojedynek mocnymi ciosami czy to na górę czy na korpus. Palacios otwarcie mówi ,że przyjedzie do Polski aby znokautować Cieślaka udowadniając tym samym ,że jeszcze nie powiedział ostatniego słowa jeżeli chodzi o poważne walki w Cruser.

12487045_1679292838978595_7341371648117849619_o.jpg
Foto;WokółRingu/Facebook

 – Tradycyjnie wszyscy eksperci i kibice nie dają mi szans na wygraną. Słyszę, że jestem za stary, nie bije wystarczająco mocno, nie jestem już tak szybki jak kiedyś i rzadko boksuję. Tak było zawsze, przez całą moją karierę – mówi „Czarodziej” z Portoryko.  „- Oni jeszcze nie wiedzą, że ich brak wiary mnie napędza. Podporządkowałem tej walce całe swoje życie i stawiam wszystko na jedną kartę, żeby wrócić do gry na wysokim poziomie -„ ocenia dwukrotny pretendent do tytułu mistrza świata wagi junior ciężkiej.„- Od zawsze musiałem sobie radzić sam, tak było w najtrudniejszych momentach mojego życia i sam będę również w ringu w kwietniu. Ciekawe ilu z moich krytyków pojechałoby na teren rywala i podjęło walkę z faworytem gospodarzy, tak jak ja to robię od zawsze? Jestem nowym człowiekiem, wierzę w to, że najgorszy moment już jest za mną, a do Polski jadę po wygraną -„ zapowiada Palacios, który do pojedynku z Cieślakiem przygotowuje się na Florydzie.

cieslak840.jpg
Foto;bokser.org

Francisco jest bardzo pewny siebie i otwarcie zapowiada ,że Cieślak przekona się  w ringu dlaczego  Palcios nosi przydomek „Czarodziej” „- Zabiorę go na głębokie wody i utopię(…)- Najpierw się z nim pobawię, a potem go znokautuję. Mam nadzieję, że chociaż najpierw trochę mi się postawi, zanim będzie nieprzytomny -„ mówi Portorykańczyk

12654220_1683584948549384_1626336364045479517_n.jpg
Foto;Francisco Palacios(dakingwizard13)/Instagram

 

 

Pomimo tych deklaracji Palacios szanuję Michała i ma nadzieję,że po walce zostaną przyjaciółmi; „-Nawet wtedy, gdy pobije Cieślaka, Ja na pewno będę jego przyjacielem po walce tak jak jestem z Diablo”-przyznaje Czarodziej

fdgdgssgdsf.jpg
Foto;WokółRingu/Facebook

Tak jak już mówiłem już nie mogę doczekać się tej walki,gdyż style obu pięściarzy predysponują ich aby dać niesamowitą walkę ,którą będziemy wspominać prze lata.Niezależnie od jej końcowego wyniku.Być może okaże się ,że Michał wraz z Franciso skradną show Adamkowi,który to zmierzy się na tej samej gali z Moliną.

 

W tekście użyłem wypowiedzi z ringpolska.pl

Skomentuj

