Gerald Washington o walce z Rivas’em

 

27 lutego na gali Premier Boxing Champions w Anaheim dojdzie do ciekawie zapowiadającego się pojedynku w kategorii ciężkiej pomiędzy Gerladem Washingtonem (16-0-1, 11 KO) i Oscarem Rivasem (18-0, 13 KO). Walka została zakontraktowana na dziesięć rund.

 

12697096_1688159128091966_6327517160757155196_o.jpg
Foto;WokółRingu/Facebook

 

WokółRingu;Gerald jak idą  przygotowania do walki ?

Gerald Washington;Wszystko idzie dobrze. Mamy dobrych  sparing-partnerów,którzy są naprawdę wymagający.To będzie ekscytująca walka!

WokółRingu;Stawką twojej walki z Rivasem będzie jakiś pas?

Gerald Washington;Nie wiem nic na ten temat

WokółRingu;Jesteś niepokonany na zawodowym ringu, jeśli wygrasz z  Rivasem jeszcze wyżej  awansujesz w rankingach. Czujesz się już tak silny, by walczyć o mistrzowski pas w wadze ciężkiej?

Gerald Washington;Jestem tego pewny,że mogę rywalizować z najlepszymi na świecie.Mam jeszcze przed sobą dużo nauki,ciągle się uczę,ale jestem lepszy z dnia na dzień

WokółRingu;Gdybyś miał wybierać, z którym mistrzem chciałby zmierzyć się najpierw. Z Fury’m, Wilder’erem  czy Martin’em/Joshuą?

Gerald Washington;Z którymkolwiek

WokółRingu; Ja pochodzę z Polski. W naszym kraju jest  kilku dobrych pięściarzy  w wadze ciężkiej (Adamek, Szpilka, Wach). Chciałbyś zmierzyć się z którymś polskim pięściarzem?

Gerald Washington;Na-razie mam  do czynienia z Oscar’em Rivas’em (27 Lutego) .To mój jedyny problem w tej chwili.

 

 

 

Skomentuj

