Mark DeMori o dalszych planach po porażce z Haye’m.

WokółRingu;W porządku, jeśli chodzi o zdrowie po walce z Haye’em?

Mark DeMori;Jest OK. Poszedłem do szpitala i miałem prześwietlenie głowy(mózgu).Wszystko dobrze.

WokółRingu;Walka z Haye’m był ostatnią w Pana karierze?

Mark DeMori;Kto tak powiedział?

WokółRingu;Nikt. Sam Pan powiedział, że pokona  Haye’a  a następnie przejdzie ma  emeryturę. Rozumiem, że jak   Pan wyzdrowieje  i trochę odpocznie to powróci  na ring?

Mark DeMori;Ja  naprawdę znienawidziłem  trening bokserski od jakiegoś czasu i jest potrzebny mi  odpoczynek.Lubiłem  siłownie, ale jestem teraz wykluczony.Czas pokaże,muszę znaleźć  nowy poziom,aby rywalizować z najlepszymi.

david-haye-v-mark-de-mori.jpg
Foto;Mark DeMori podczas walki Z David’em Hay’em

WokółRingu;Haye był najmocniej bijącym pięściarzem spośród Pan dotychczasowych  rywali ?

Mark DeMori;Tak,on był najlepszy

 

Skomentuj

