Michał Syrowatka o rewanżu z Rafałem Jackiewiczem.

 

WokółRingu;Zacznę od pytania;Czy pogodziłeś się już z porażką,którą poniosłeś w walce z Rafałem Jackiewiczem?

Michał Syrowatka;Nie wiem czy się pogodziłem,nie myślę o tym w ten sposób chyba,porażka boli ale trzeba żyć i pracować dalej.

 

WokółRingu;Po walce z Rafałem byłeś bardzo zły przede wszystkim na siebie. Mówiłeś,że na tym etapie kariery porażka ze „starym” Jackiewiczem nie powinna się Ci przydarzyć.Wspomniałeś nawet o zakończeniu kariery.Jednak sam zdecydowałeś się na pojedynek rewanżowy.Z perspektywy czasu wiesz dlaczego przegrałeś pierwszy pojedynek?Co było tym czynnikiem ,który zaważył o porażce?Zlekceważyłeś Jackiewicza?

Michał Syrowatka;Oczywiście,byłem zły na siebie,bo nie powinienem przegrać,nie chciałem i nie mogłem tego pojąć ze tak się stało. Myśli o porzuceniu kariery szybko minęły,po prostu nie jest wstyd przegrać z Rafałem,był świetnym zawodnikiem,poza tym,wyszło tak że walczyliśmy w sumie dwie kategorie wyżej niż boksuje normalnie.Nie byłem na to gotowy. Raczej nie zlekceważyłem,ale fakt że nie do końca skupiłem się na walce,przez wiele czynników,nie związanych ze sportem.

 

WokółRingu;Wiem,że pewnie wybiegam zbyt daleko w przyszłość(najważniejsza jest walka z Jackiewiczem 2 kwietnia),ale jeżeli pokonasz na PBN Jackiewicza,to masz jakiegoś „upatrzonego” pięściarza ,z którym chciałbyś się zmierzyć(np.rewanż z Chudeckim)?

 

Syrowatka_mmii.jpg
Foto;ringpolska.pl

Michał Syrowatka; Nie skupiam się i nie myślę o niczym innym jak walka z Rafałem ,ale pewnie, jeżeli byłaby chęć zrobienia takiej walki i leżałyby odpowiednie pieniądze to pewnie byłby rewanż z Chudeckim.

 

WokółRingu;Przy okazji Twojej pierwszej walki z Jackiewiczem nie było żadnych złych emocji jeżeli chodzi o Was.Jednak teraz wydaje się ,że może być trochę inaczej.Rafał uważa,że nie potrafisz pogodzić się z porażką.Otwarcie mówi ,że w rewanżu znów Cię pokona,ponieważ będzie to dla Niego „przepustka” do rewanżu z Kamilem Szeremetą,którego bardzo Jackiewicz chce na kolejnej edycji PBN. Słowa te zmieniają Twoje podejście do tej rewanżowej walki?Uważasz,że 2 kwietnia będzie trudniej o zwycięstwo z Jackiewiczem,niż to było w Ełku?

Michał Syrowatka; Niech Rafał myśli co chce,ja się w ogóle nie interesuje tym co kto mówi i myśli. Skupiam się na swojej robocie i tyle. Nie wiem czy będzie trudniej czy nie,chce jedynie czuć że zrobiłem wszystko co w mojej mocy a ostatnio zabrakło wiele żebym był w dobrej formie.

 

WokółRingu;Rafał Jackiewicz przed rewanżem z Tobą stoczy jeszcze jeden pojedynek.Na gali w Radomiu 27 lutego zmierzy się z Kostovem. Czy są jakieś plany abyś i Ty stoczył „w między czasie” jakiś pojedynek?Czy walki na tzw.”przetarcie” Cię nie interesują?

Michał Syrowatka;Rozmawiałem z promotorami ,że chce stoczyć walkę przed pojedynkiem z Rafałem. Była szansa w Sokółce,ale z tego co wiadomo gala ta nie odbędzie się w terminie,który mi na to pozwoli.Na pewno będziemy szukali innego startu.

 

WokółRingu;W pierwszej walce miałeś Jackiewicza na deskach.Dlaczego nie zdecydowałeś się wtedy mocno przycisnąć Rafała?

 

xt362cnwys8rqsy7svfdnexmimfhqcgh.jpg
Foto;Michał Syrowatka podczas walki z Rafałem Jackiewiczem/Źródło;polsatsport.pl

Michał Syrowatka;Owszem,miałem go na deskach.Żałuje ,że nie spróbowałem chociaż podkręcić tempa i nie wykorzystana szansa się zemściła… Ale faktem jest ,że po prostu walka musiała potrwać trochę dłużej…

Skomentuj

