Eric Molina:Miałem najlepszy obóz przygotowawczy jak dotąd w mojej karierze.Jestem w najlepszej formie w życiu.

Zapraszam do zapoznania się z wywiadem,którego udzielił nam Eric Molina(24-3, 18KO)

WokółRingu :Zakończyłeś już swoje przygotowania do walki z Adamkiem. Wszystko jest dobrze? Cały obóz przygotowawczy przebiegł bez żadnych problemów?

Eric Molina :Miałem najlepszy obóz przygotowawczy  jak dotąd w mojej karierze.Jestem w najlepszej formie w życiu.

WokółRingu :Powiadasz,że 2 kwietnia zobaczymy najlepszego Erica Molinę w karierze.Wielu ekspertów /kibiców w Polsce twierdzi ,że w tej walce to Ty jesteś faworytem.Co o tym sądzisz?

Eric Molina :Nie miałem na myśli kariery Adamka oraz jego wieku.Miałem na myśli moją karierę.Teraz właśnie dojrzałem i przekształciłem się w prawdziwego boksera wagi ciężkiej.Jestem silny,chcę się bić.Jestem doświadczony.Jestem głodny bosku i gotowy do walki.

WokółRingu :Malik Scott,z którym sparowałeś przed walką z Adamkiem, powiedział,żeby kibice w Polsce nie byli zdziwieni jak Eric Molina znokautuje w Polsce Adamka i zakończy jego karierę. Takie słowa na pewno sprawiają,że jesteś bardzo pewny swego przed walką,która to już 2 kwietnia?

12376671_1162436240464014_5311637928682227417_n.jpg
Foto;Eric Molina/Facebook

 

Eric Molina :Tak.Malik jest bardzo inteligentnym pięściarzem.On jest moim przyjacielem,ale to tylko jego własna opinia.Mam wiele szacunku do Tomasza.Wiem,że będę musiał być najlepszy w karierze,aby zwyciężyć tej nocy.Jestem pewny swoich umiejętności i czuję się świetnie.

WokółRingu :W Polsce niedawno został wyemitowany materiał w telewizji.Mateusz Borek odwiedził Cię w twoim domu.Ty pokazałeś mu zdjęcie na,którym widać jak leżysz na deskach podczas walki. Powiedziałeś ,że masz nadzieję,że Adamek nie liczy na takiego Molinę. Przyznałeś wtedy,że ty już nie jesteś takim bokserem.Co to oznacza?Czujesz się pewniej? Mocniejszy?Silniejszy? 

Eric Molina :Wszystko tak jak mówisz.Jestem wojownikiem,który może wrócić po porażce i stać się lepszym.Zawsze tak jest  i nadal tak będzie.

WokółRingu :Niedługo przylecisz do Polski. Podobno bardzo boisz się latać samolotem. Nie obawiasz się problemów z aklimatyzacją w Polsce/ w Europie?

10517226_803744902999818_4120686529310420358_o.jpg
Foto;Eric Molina/Facebook

Eric Molina :Nie martwi się o nic! Jesteśmy błogosławieni! Żyję marzeniami i gonię ostatecznie za nimi.Mam wielu ludzi,którzy są ze mną i kochają mnie.Mam również świetny team.Jesteśmy bardzo zadowoleni,że będziemy mogli odwiedzić Polskę i nie możemy doczekać się wielkiego show.

WokółRingu :Twój promotor legendarny Don King będzie na twojej walce w Polsce?

Eric Molina :Nie wiem,ale nie sądzę,żeby był on na mojej walce.Wiceprezes DKP(Don King Productions) Dana Jameson jest bardzo chora i walczy  w szpitalu o życie.Domyślam się jednak,że będzie kilku przedstawiciele DKP.

WokółRingu :Don King był też kiedyś promotorem  Tomasza Adamka.Rozmawiałeś z nim na temat Adamka?

Eric Molina :Nie.Wcale z nim nie rozmawiałem o Adamku.

WokółRingu: Dużo twoich kibiców przyjedzie na walkę z Adamkiem? Twoja rodzina będzie Cię wspierać 2 kwietnia w Krakowie?

Eric Molina :Nie.Będzie nas tylko dziewięcioro.Oczywiście będzie też moja żona.

WokółRingu :Adamek mówi,że jesteś świetnym bokserem, ale 2 kwietnia pokona Cię bo chce on wrócić do czołówki wagi ciężkiej. Twój plan jest podobny.Uważasz ,że ta walka jest o być albo nie być w poważnym boksie dla was?

Eric Molina :Czekam na wielką walkę i jestem gotów pokazać światu najlepszego Erica Molinę.Takiego jakiego świat jeszcze nie widział.

WokółRingu :Miałeś okazję kiedyś sparować z Adamkiem ?

001_Chris_Arreola_vs_Eric_Molina.jpg

Eric Molina :Nie.Kiedy przegrałem z Arreolą wielu mnie skreśliło.Od tamtego czasu odbudowałem swoją karierę.

WokółRingu :Możesz powiedzieć nam z kim oprócz Scotta sparowałeś przed walką z Adamkiem?Tomasz nie ukrywa tego z kim sparuje.Sparingpartnerem Adamka jest między innymi Travis Walker.

Eric Molina :Mieliśmy wielki obóz z świetnymi sparingami.Jesteśmy przygotowani.

WokółRingu :Eric dziękuje Ci,że poświęciłeś swój czas na rozmowę ze mną.Życzę Ci szczęśliwej i bezpiecznej podróżny do Polski oraz wspaniałej  walki z Adamkiem.Ponadto życzę także  tobie  i całej twojej rodzinie zdrowia.Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za rozmowę.

Eric Molina :Nie ma problemu!Cieszymy się na spotkanie z niesamowitymi  polskimi fanami.Dam najlepszą jaka jest możliwa walkę dla  wszystkich kibiców

Skomentuj

