Johan Duhaupas:Walka z Adamkiem?To byłaby dla mnie przyjemność zmierzyć się z takim mistrzem jakim jest Adamek.Nie ma problemu.

Zapraszamy do zapoznania się z wywiadem,którego udzielił nam Johan Duhaupas(33-3, 20KO).Francuz 2 kwietnia zmierzy się w Finlandii z niepokonanym na zawodowym ringu Robertem Heleniusem(22-0, 13KO).Johan jest zadowolony między innymi ze sparingów z Mariuszem Wachem(31-2, 17KO).Duhaupas jest także chętny na walkę z Tomaszem Adamkiem(5o-4, 30KO) 

WokółRingu :Jak idą przygotowania do walki z Heleniusem?

Johan Duhaupas : Moje przygotowania przebiegły bardzo dobrze.Nie ma żadnej kontuzji.Jestem gotowy do walki.

WokółRingu :W przygotowaniach do walki pomagał Ci między innymi Mariusz Wach. Jak przebiegły twoje sparingi z Wachem? Jesteś z nich zadowolony ?

1484185_1010175595710228_4782227510124955830_n.jpg
Foto;Mariusz Wach/Facebook

Johan Duhaupas : Treningi z Mariuszem przebiegły bardzo dobrze.Mariusz to profesjonalista.Przyjechał do mnie na sparingi.Wach to dobry człowiek.

WokółRingu : Podobno otrzymałeś propozycje walki z Tomaszem Adamkiem w Polsce. Odrzuciłeś tą ofertę. Dlaczego? Wiedziałeś już,że 2 kwietnia będziesz walczył z Heleniusem?

Johan Duhaupas : Osobiście nie otrzymałem żadnej  informacji o możliwej walce z Adamkiem.Nie wiem dlaczego.O walce z Heleniusem wiem już od 8 lutego

WokółRingu :Stoczyłeś bardzo dobrą walkę z Wilderem o mistrzostwo świata WBC. Żałujesz,że nie wygrałeś tamtej walki?Na pewno miałeś w niej swoje szanse i dobre momenty.Został byś tym samym pierwszym francuskim mistrzem świata w wadze ciężkiej.

deontay-wilder-100115-getty-ftrjpg_1inhqxonyzq971fat2mqc32r0y.jpg

Johan Duhaupas  :Tak.Stoczyłem z Wilderem dobrą walkę.Wierzyłem w siebie,pomimo krótkich przygotowań do tego pojedynku.Każdy wiedział,że nie poddam się łatwo i,że to będzie trudna walka dla Deontaya.Gdybym miał więcej czasu na przygotowania mógłbym w ringu zrobić więcej.Mógłbym z nim lepiej zawalczyć.Nadal mogę toczyć świetne walki,ale żałuje,że nie zostałem pierwszym francuskim mistrzem świata w wadze ciężkiej.

WokółRingu :Zastanawiałeś się w ogóle gdy otrzymałeś propozycje walki z Heleniusem?Czy od razu przyjąłeś tą ofertę walki z Robertem?

johann-duhaupas-2015.jpg

Johan Duhaupas  :Tak przyjąłem od razu tą ofertę.Nie mogę tracić czasu.Mam 35 lat.Był także odpowiedni czas na dobre przygotowanie się do tej walki,dlatego zdecydowałem się na ten pojedynek

WokółRingu :Jak myślisz,jeśli wygrasz z Heleniusem 2 kwietnia to ile czasu zajmie Ci ponowne dojście do walki o mistrzostwo świata w wadze ciężkiej ? Z jakim mistrzem chciałbyś się zmierzyć? Rewanż z Wilderem ?

92415wilder00t.jpg

Johan Duhaupas  : Jeśli wygram z Heleniusem to potem chciałbym stoczyć jeszcze jedną walkę przed rewanżem z Wilderem lub szansą z Powetkinem,jeśli ten pokona Deontaya,ponieważ uważam,że zasługuję na taką walkę.Jestem o krok od poziomu,który pozwoli mi zostać mistrzem świata.

WokółRingu :Na koniec chciałbym Cie zapytać o to jak myślisz kto wygra walkę Adamek kontra Eric Molina ,która to odbędzie się 2 kwietnia w Polsce? Jeżeli ty wygrasz 2 kwietnia z Heleniusem a Adamek 2 kwietnia też wygra z Moliną to chciałbyś takiej walki pomiędzy tobą a Tomaszem Adamkiem ?

Johan Duhaupas :Myślę,że Adamek wygra.Francja i Polska są przyjaciółmi,to byłaby  dla mnie przyjemność zmierzyć się z takim mistrzem jakim jest Adamek.Nie ma problemu.

Skomentuj

