Eric Molina:Walka w Polsce o mistrzostwo świata?Dlaczego nie! Nie unikam nikogo.Szukam wielkich walk

Zapraszamy do zapoznania się z wywiadem,którego udzielił nam Eric Molina po zwycięstwie nad Tomkiem Adamkiem

 

WokółRingu: Jak się czujesz po walce? Emocję już opadły?Czy nadal jesteś podekscytowany tym zwycięstwem nad Adamkiem?

12670481_10153682001340674_2219809379005700334_n.jpg

Eric Molina :Zdecydowanie człowieku!Byłem na rozdrożu.To była dla mnie walka o być albo nie być.Walczyłem o swoją przyszłość.Wiedziałem ,że tak będzie.Ta walka też była ryzykiem.Przyjazd do Polski na tą walkę,aby pokonać legendę jaką jest Adamek była trochę ryzykiem.Jestem bardzo zadowolony z tego co się stało w Krakowie 2 kwietnia.

WokółRingu:W tej walce do momentu przerwania walki u wszystkich sędziów na punkty prowadził Tomek Adamek.Było widać,że przez całą walkę polowałeś na ten prawy.Taki był właśnie twój plan aby wystrzelić ten prawy nad nisko opuszczoną lewą ręką Tomka?

12512746_10153682000595674_1701792499086443619_n.jpg

Eric Molina: Powtórzę to po raz kolejny.Tak własnie było.Jestem wojownikiem,który podczas walki ustawia pułapki na przeciwnika.Adamek się zagapił a mi udało się to wykorzystać.To była walka taktyczna.Wiedziałem,że ten cios jest moją drogą do zwycięstwa. Byłem skupiony cały czas i udało się.Wiedziałem,że w końcu trafie tym ciosem.To zawsze się udaję.

WokołRingu:Z kim teraz chcesz walczyć?Sam przyznałeś ,że chciałbyś się zmierzyć ze zwycięzcom walki Martin VS Joshua.Przyznałeś ,że również chciałbyś wrócić do Polski aby tu ponowie zawalczyć.Spodobało ci się w Polsce? 

Eric Molina:Czuje,że mogę pokonać jednego i drugiego.Chciałbym, ponownie walczyć w Polsce.Myślę ,że najlepiej by było gdyby była to walka o mistrzostwo świata.Nie ma problemu mogę walczyć w Polsce czy Anglii.Szukam ciekawych walk.Nie boję się nikogo.

WokółRingu: Artur Szpilka przyznał na swoim Facebooku,że chętnie zawalczył by z tobą.Co o tym myślisz?

szpilka_molinaa.jpg

Eric Molina: Tak naprawdę dla mnie nie ma znaczenia z kim zawalczę.To nic osobistego.Po prostu chcę największych walk,jakie tylko są możliwe.Nie ma problemu mogę walczyć ze Szpilką.

WokółRingu: Taka walka w Polsce Molina VS Szpilka o mistrzostwo świata była by wspaniałym wydarzeniem.Co o tym myślisz?

Eric Molina: Dlaczego nie! Nie unikam nikogo.Szukam wielkich walk. Po prostu wiem, że moje serce  na pewno chce znowu walczyć w Polsce.Tylko Bóg wie,co będzie dalej

WokółRingu: To zwycięstwo jest najcenniejsze jak dotąd w twojej karierze? 

Eric Molina: Tak zdecydowanie! To dla mnie oznacza wielki awans w rankingu! Jestem w  czołówce  ponownie.Jestem wciąż głodny boksu.Ciągle mogę być lepszy.

Skomentuj

