Francisco Palacios:Ten dzieciak był znacznie większy i silniejszy,niż się spodziewałem

Zapraszamy do zapoznania się z wywiadem,którego udzielił nam Francisco Palacios po porażce z Michałem Cieślakiem.

WokółRingu: Co możesz powiedzieć o Cieślaku na podstawie tych czterech rund które stoczyłeś z nim ?

Francisco Palacios: Cóż mogę powiedzieć.Powtórzę to co już wspominałem.Ten dzieciak był znacznie większy i silniejszy,niż się spodziewałem. Jednak wciąż wierzę ,że jestem  lepszy od niego.Jest po prostu silniejszy.Cieślak  ma naprawdę szansę być bardzo dobrym pięściarzem.

z19858563Q,Polsat-Boxing-Night--Palacios---Cieslak.jpg

WokołRingu: Mocno biję Cieślak? Odczuwałeś bardzo te ciosy podczas walki?

Francisco Palacios: Nie biję on mocno.Myślałem,że ma mocniejszy cios(…)Czułem się w tej walce dużo silniejszy od niego.Byłem gotów walczyć do końca i jak  mówi moje  środowisko powinienem dostać jeszcze szanse.

WokołRingu:Co po walce oraz o jej zakończeniu przez sędziego powiedział twój trener Chill Wilson?

Francisco Palacios: Nie rozmawialiśmy długo o tej walce.Powiedziałem mu, że trafiał mię między innymi w tył głowy

WokółRingu: Sugerujesz,że Cieślak faulował w tej walce ?

Francisco Palacios: Ja nic nie sugeruje.Niczego mu nie ujmuję.Ale on  robił to  kilka razy.Nie wiem czy to celowo czy przypadkowo

WokółRingu: Miałeś okazję rozmawiać z Cieślakim po walce?Oraz z sędzią prowadzącym tą walkę?

michal-cieslak-francisco-palacios_25653238.jpg

Francisco Palacios: Poprosiłem o rewanż i powiedział mu ,że damy znów wielką walkę,ale on nie chce rewanżowego pojedynku ze mną

WokółRingu: Nie rozmawiałeś ze sędzią tego pojedynku?W jakimś wywiadzie powiedział on ,że jego zdaniem słusznie przerwał walkę.Powiedział on ,że pewnego dnia twoje dzieci przyjadą do Polski i będą mu dziękować za tą decyzję .Co sądzisz o tych słowach?

Palacios-Cieslak_1193.jpg

Francisco Palacios: Więc on nigdy nie będzie wiedział, że po prostu popełnił błąd

WokółRingu: A co możesz powiedzieć o tej gali?O organizacji,kibicach i o pobycie w Polsce? Wszystko było dobrze ? 

Francisco Palacios: Wszystko było naprawdę profesjonalne.Kibice byli tak wspaniali jak zawsze i ogólnie to wydarzenie było wspaniałe

d3unxetj415jmdsrgmbtrxf37ior2nrt.jpg

WokółRingu: Rozumiem,że byłbyś chętny na kolejną walkę w Polsce. Co o tym sądzisz?

Francisco Palacios: Na razie rozmyślam.Zobaczymy co będzie dalej

 

 

Skomentuj

