Nagy Aguilera dla WokółRingu:Kocham Polskę i wszystkich moich tam fanów.Jeżeli zapłacą mi wystarczająco to dam rewanż Rekowskiemu

Zapraszamy do zapoznania się z rozmową ,której udzielił nam Nagy Augilera(20-9, 14KO).

WokółRingu:Niedawno miałeś walczyć z Hughie Fury’m w Anglii. Do pojedynku jednak nie doszło z powodu twojej kontuzji. Wszystko już jest w porządku jeżeli chodzi o twoje zdrowie? 

Nagy Aguilera:Wszystko z moim zdrowiem jest już w porządku.Moja operacja kolana,której się poddałem przebiegła  świetnie.Do treningu wrócę za około 4 może 5 tygodni.

WokółRingu:26 września w Polsce walczyłeś z Marcinem Rekowskim.Przed tą walką nie doceniałeś umiejętności Marcina.Po walce przyznałeś ,że jest on dobrym bokserem.Ostatecznie wtedy to ty wygrałeś tą walkę. Jej zakończenie było dość dyskusyjne.Po walce tej powiedziałeś ,że chętnie przyjedzcież do Polski na rewanż z Rekowskim.Natomiast podobno chciałeś za ten rewanż zbyt dużych pieniędzy.To prawda? 

4e126e67e2b1a127f8250d1471422d3c.jpg
Foto;eurosport.onet.pl

Nagy Aguilera:Gdy pierwszy raz z nim walczyłem to dano mi 3 tygodnie na przygotowania.Oni chcieli mi za mało  zapłacić za moją ciężką pracę.Ja na pewno dam mu rewanż.Muszą natomiast  dać mi 6 tygodni na dobre i odpowiednie przygotowanie się do tego pojedynku i oczywiście muszą mi zapłacić wystarczająco

WokółRingu:Interesuję cię jeszcze taki rewanż z Rekowskim w Polsce?

Nagy Aguilera:Jeżli zapłacą mi wystarczająco to dam mu rewanż

 

WokółRingu:Podczas swojej kariery zawodowej jak na razie walczyłeś z dwoma Polakami.Przegrałeś z Adamkiem i wygrałeś z Rekowskim.U nas w Polsce jest kilku pięściarzy wagi ciężkiej np.Wach, Wawrzyk, Ughonow.Chciałbyś się może zmierzyć z którymś z nich?

634682653048422465.jpg

Nagy Aguilera:Będę walczyć z którymkolwiek zawodnikiem.Oczywiście muszą oni dać mi 6 tygodni  na przygotowanie się do walki i zapłacić mi wystarczająco.Kocham Polskę i wszystkich moich tam fanów.

WokółRingu:Aktualnie trenujesz?Wiesz coś już na temat swojej kolejnej walki? Otrzymałeś jakieś propozycję?

Nagy Aguilera:Właśnie wyszedłem ze szpitala chirurgicznego  2 dni temu.Jak na razie nie mam żadnych walk jeszcze zaplanowanych

WokółRingu:Według twoich informacji twój pojedynek  z  H.Fury’m jest jeszcze możliwy czy obóz Fury’ego zrezygnował już definitywnie z tej walki?

Nagy Aguilera:Nie wiem czy ta walka się jeszcze kiedyś odbędzie,ale byłbym bardzo szczęśliwy gdyby do niej kiedyś doszło

Skomentuj

