Nick Mazurek dla WokółRingu: Odczuwam coraz większe wsparcie od Polaków

Zapraszam do zapoznanie się z rozmową,której udzielił nam Nick Mazurek(4-0, 4KO) po swoim kolejnym zwycięstwie przed czasem w USA

WokółRingu: Jak się czułeś w trakcie nie dawno stoczonej,zwycięskiej walki ?

Nick Mazurek:Czułem się dobrze,szybki i silny.Powoli się rozkręcałem i zacząłem w końcu walczyć.W pierwszej rundzie zadałem niewygodny cios mojemu przeciwnikowi i rzuciłem go na deski.W konsekwencji skończyłem go później w drugiej rundzie.Jednak uważam,że powinni już przerwać tą walkę w pierwszej rundzie,ponieważ ten cios ,który otrzymał był potężny

WokółRingu:Twój trener Sam Colonna był zadowolony  z twojej  postawy  w ringu i realizacji taktyki?

Nick Mazurek:Tak mój trener był zadowolony,zresztą jak zawsze.Mówi,że będę lepszy niż Gołota

12321350_1724866577790193_7511626719620799709_n.jpg
Foto;Nick Mazurek/Faebook

WokołóRingu:Twoja kolejna walka odbędzie się już 15 maja. To chyba dobrze ,że już tak szybko wrócisz na ring?

Nick Mazurek:Moja kolejna walka będzie dokładnie 14 maja.Oczywiście bardzo lubię walczyć co kilka tygodni(…)

WokółRingu:Jakie plany na ciebie mają twoi promotorzy? Kiedy możemy zobaczyć cię w walce z top bokserem w wadze ciężkiej ?

Nick Mazurek:Mój promotor jest bardzo dobry w tym co robi(…)Jestem bardzo zadowolony z tego w jaki sposób prowadzona jest moja kariera.Być może kiedyś założymy własną grupę promotorską tak jak na przykład zrobił to Mayweather.Najprawdopodobniej w przyszłym roku będę mieć walkę w telewizji z naprawdę klasowym zawodnikiem.Być może w przyszłym roku będę  także walczyć w Polsce

WokółRingu:Otrzymaliście już jakieś propozycję / oferty walki w Polsce ?

13007193_10208616552467721_8713284759887597656_n.jpg
Foto;Nick Mazurek/Facebook

Nick Mazurek:Jeszcze nie,ale wkrótce mam nadzieję,że otrzymam taką propozycję.Wiem,że Przemek Garczarczyk chce abym zawalczył w Polsce.Także wiem,że już teraz mam wielu fanów w Polsce,którzy chcą abym zawalczył właśnie w ich kraju.Ponadto  w przyszłym roku powinienem otrzymać oferty walk w Polsce

WokółRingu:Tak szczerze z kim chciałbyś walczyć w Polsce ? Uważasz ,że jakiego polskiego boksera mógłbyś już teraz pokonać ? 

Nick Mazurek:Z kim chciałbym walczyć w Polsce? Nie wiem tego tak naprawdę.Jest wielu pięściarzy z Polski z którymi mógłbym zawalczyć.Gdy będę bardziej doświadczony i stopniowo będę ciągle lepszy i będę robił postępy to wezmę na siebie cała wagę ciężką

WokółRingu:Na twojej ostatniej walce byli Polscy kibice? 

13072668_976201975820044_5606292928159175898_o.jpg
Foto;Nick Mazurek/Facebook

Nick Mazurek:Tak było ich dużo.Byli oni głośni i dumni.Walcząc słyszałem ich okrzyki NICK MAZUREK! NICK MAZUREK!(Śmiech).Kocham polskich kibiców są niesamowici

WokółRingu:U nas w Polsce można zauważyć ,że powoli stajesz się po prostu rozpoznawalny. Polscy kibice już wiedzą kim jest Nick Mazurek. Pod ostatnim naszym wywiadem było wiele fajnych komentarzy dotyczących ciebie np „Mazurek to wielki talent” lub „Nick to fajny chłopak szanuje Polskę i polskich kibiców”.Odczuwasz teraz większe wsparcie i zainteresowanie tobą przez polskich kibiców ? 

Nick Mazurek:Tak polscy fani są po prostu ze mnie dumni,że jestem Polakiem.Ci faceci są niesamowici  i bardzo pomocni.Oczywiście czuję  coraz więcej wsparcia od nich.Nie mogę się doczekać,aby walczyć w Polsce

 

 

 

 

Skomentuj

