Marcin Rekowski dla WokółRingu:Ambicje mam duże.Jeszcze nie powiedziałem ostatniego słowa


Zapraszamy do zapoznania się z rozmowa,której udzielił nam Marcin Rekowski.”Rex” opowiada o planach na przyszłość, dalszej karierze,sportowych celach.O przyjacielu Andrzeju Wawrzyku,z którym Marcin walczył na poprzedniej edycji PBN.Polski pięściarz zapowiada,że ma jeszcze wysokie  cele w boksie oraz  deklaruje ,że nie powiedział jeszcze ostatniego słowa w tym sporcie 


WokółRingu: Kiedy możemy zobaczyć cię ponownie w ringu?Wiesz coś już na ten temat,kiedy mógłbyś stoczyć kolejny pojedynek?

Marcin Rekowski: Jestem już w treningu i planuję wrócić na ring  za miesiąc może dwa

WokółRingu: Na ostatniej edycji PBN zmierzyłeś się z przyjacielem Andrzejem Wawrzykiem. Ostatecznie przegrałeś tą walkę z Andrzejem,ale jak sam mówiłeś nie jest to najważniejsze ponieważ wraz ze swoim synkiem wygrałeś znacznie ważniejszą walkę,walkę o życie.To sprawia ,że ta porażka z Wawrzykiem nie boli cię aż tak bardzo?

db47c4edce1d08acfa5d3f3f3a8896d0.jpg

Marcin Rekowski: Walka z Andrzejem tak jak wspomniałeś nie boli mnie tak bardzo z wiadomych powodów,aczkolwiek bardzo chciałbym spotkać się z nim w ringu już z czystą głową i pokazać na co mnie stać.Chciaż zdaję sobie sprawę że będzie ciężko dostać rewanż

WokółRingu: W rozmowie z naszym portalem Nagy Augilera powiedział,że jeżeli dobrze mu zapłaczą i dadzą odpowiedni czas na przygotowania to on jak najbardziej da tobie rewanż.Moje pytanie dotyczy natomiast tego czy jesteś zainteresowany takim ewentualnym rewanżem z Nagym?

Marcin_Rekowski_Nagy_Aguilera_0004.jpg

Marcin Rekowski: Na rewanż z Nagym Augilerą jestem jak najbardziej za.Bardzo bym chciał tej walki

WokółRingu: Możesz nam powiedzieć czy to prawda,że swego czasu było jakieś wstępne zainteresowanie ze strony obozu aktualnego mistrza WBC w ciężkiej Deontaya Wildera,apropo tego abyś to właśnie ty zmierzył się Amerykaninem w mistrzowskim pojedynku?Z tego co się wiem ostatecznie nie doszło do jakiś poważniejszym rozmów,ponieważ byłeś dla nich zbyt mało rozpoznawalnym pięściarzem w Stanach.Możesz potwierdzić te informację?

Marcin Rekowski: O walce z Deontayem Walderem nic mi nie wiadomo

WokółRingu: Na ringu zawodowym jak dotąd przegrałeś tylko trzy pojedynki.Chodź wielu twierdzi,że tak naprawdę sportowo to przegrałeś tylko jedną walkę.Mam na myśli tutaj starcie z Andrzejem Wawrzykiem.Pierwsza twoja walka z McCallem była dość wyrównana i według wielu ty ją wygrałeś.Natomiast w walce z Nagym to ty prowadziłeś do momenty przerwania tej walki na punkty.A więc pomimo,że w rekordzie te walki widnieją jako przegrane to chyba nie są one powodem do wstydu.A jak ty analizujesz tą sytuację?

1e9fd589aee5c86b4a634e70e3e1a86a.jpg

Marcin Rekowski: Walki z Nagym osobiście nie uważam za przegraną z kolei z Andrzejem tak.Pierwszą walkę z Oliwerem McCallem uważam, że to ja wygrałem.Takie werdykty to się mogą zdarzyć tylko w Polsce.

WokółRingu: Spośród twoich dotychczasowych rywali na ringach zawodowych,kto był dla ciebie największym wyzwaniem?Kto był najtrudniejszym rywalem?

Marcin Rekowski: Do każdego zawodnika podchodzę z takim samym podejściem aczkolwiek ciężką walką był dla mnie pojedynek  z Oliverem McCallem

WokółRingu: Co jeszcze chciałbyś osiągnąć w boksie?Co jest twoim celem?Mistrzostwo Europy czy Unii Europejskiej chyba jest jak najbardziej w twoim zasięgu?

Marcin Rekowski: Póki co myślę o powrocie później będę myślał co dalej.Na pewno ambicje mam duże,ale tak jak wspomniałem najpierw muszę wrócić a potem zobaczymy

WokółRingu: Przed walką z Andrzejem Wawrzykiem na PBN mówiłeś,że co by się nie stało w ringu to wy i tak po tym pojedynku będziecie przyjaciółmi.Rzeczywiście w waszych relacjach orz kontaktach nic się nie zmieniło?Wciąż jesteście dobrymi kumplami?

Rekowski-Wawrzyk_7461.jpg

Marcin Rekowski: Po walce z Andrzejem jest tak samo jak przed nic się nie zmieniło

WokółRingu: Po pojedynku z Wawrzykiem przyznałeś,że Andrzej jet dobrym pięściarzem i tego dnia okazał się lepszym po czym dodałeś ,że mimo tego masz nadzieję,że będzie ci jeszcze dane zmierzyć się z nim ponownie w ringu.Myślisz,że jak wygrasz kilka walk to taki rewanż jest jak najbardziej realny?Czy teraz już zmieniłeś zdanie i nie chciałbyś wychodzić do ringu ponownie z Wawrzykiem?

Marcin Rekowski: Do walki z Andrzejem jestem gotowy w każdej chwili 

WokółRingu: Czy po ostatniej walce otrzymałeś propozycje jakiś walk?Jeżeli tak to jakie/z kim?

Marcin Rekowski: Nie dostałem żadnej propozycji.Z tego co wiem to chciałby walczyć ze mną Krzysztof Zimnoch

 

WokółRingu: Masz aktualnie 38 lat.Ile jeszcze chcesz walczyć?Dopóki będzie zdrowie?Dopóki osiągniesz jakiś bardzo znaczący sukces w Europie/Świecie? 

Marcin Rekowski: Chciałbym jeszcze powalczyć dwa  może trzy lata

WokółRingu: Co możesz na podstawie sparingów,a także walki powiedzieć o umiejętnościach Andrzeja Wawrzyka?Dysponuje on mocnym ciosem?Myślisz,że to światowa czołówka?Czy na takie deklaracje  jest jeszcze za wcześnie?

5707c1c21b4da1_34604841.jpg

Marcin Rekowski: Myślę że na takie  deklaracje jest jeszcze zbyt wcześnie

WokółRingu: W zeszłym roku było blisko,abyś na PBN zawalczył z Mariuszem Wachem.”Wiking” w ostatniej walce nie zaprezentował się zbyt dobrze.Wielu kibiców przyznało po jej zakończeniu i na podstawie jej przebiegu ,że Marcin Rekowski dobrze przygotowany spokojnie by wygrał z Wachem.Czy ty byłbyś otwarty na taką walkę?Interesują cię w ogóle  walki z Polakami?

Marcin Rekowski: Jestem otwarty na walkę z każdym

WokółRingu: Jak wygląda aktualnie twoja  sytuacja z promotorami?Rozmawialiście już na temat twojej bokserskiej przyszłości?Jaki plan mają oni na ciebie?

Marcin Rekowski: Wstępnie rozmawiałem o powrocie.Jedna  może dwie walki z jakimiś przeciętnymi zawodnikami a później będziemy myśleć dalej

WokółRingu: Chciałbyś przekazać coś swoim kibicom i czytelnikom naszego portalu?  

Marcin Rekowski: Wszystkim kibicom pragnę podziękować i powiedzieć,że jeszcze nie powiedziałem ostatniego słowa

 

 

One thought on “Marcin Rekowski dla WokółRingu:Ambicje mam duże.Jeszcze nie powiedziałem ostatniego słowa

Skomentuj

