Travis Kauffman dla WokółRingu:Artur jest moim przyjacielem,ale to jest biznes.Chciałbym zawalczyć z Arturem Szpilką

Zapraszamy do zapoznania się z rozmową,której udzielił nam Travis Kauffman(30-1, 22KO).Amerykański pięściarz wagi ciężkiej opowiada między innymi o walce z Arreolą,Arturze Szpilce,Tomaszu Adamku oraz o swoich bokserskich celach.

WokółRingu: Ostatni raz walczyłeś 12 grudnia ubiegłego roku w San Antonio.Stoczyłeś wtedy bardzo dobrą walkę z Arreolą. Ostatecznie po jej zakończeniu sędziowie dość kontrowersyjnie wskazali jako zwycięzce Arreolę. Później walkę uznano jako nieodbytą.Ta walka z Chrisem Arreolą była chyba twoją najlepszą w karierze.Zgodzisz się ze mną?Według wielu kibiców i ekspertów to ty byłeś lepszy w tej walce

Travis Kauffman: Tak walczyłem z Arreolą. Czułem,że wygrałem ten pojedynek 115-112.Wszyscy na całym świcie widzieli,że to ja wygrałem tamtą walkę

WokółRingu: Kiedy ponowie zobaczymy cię w ringu?Wiesz już coś na temat tego kiedy ponownie zawalczysz?Być może wiesz już coś na temat ewentualnego rywala?

Travis Kauffman: Mamy nadzieję,że wystąpię  ponownie w ringu 9 sierpnia.Jestem już w treningu od 3 tygodni

WokółRingu: Wiemy,że nie do końca akceptujesz to ,że Wilder w kolejnej obronie pasa mistrza świata WBC w kategorii ciężkiej zmierzy się własnie z twoim byłym rywalem a więc Arreolą. Uważasz,że dla Deontaya będzie to łatwa walka?Jak sam mówisz to ty powinieneś dostać tą szanse od obozu Wildlera.

Arreola_Kauffman_weighin.jpg

Travis Kauffman: Nie sądzę, że zasługuję na walkę z Wilderem.Jeszcze nie wierzę,że Chris  zdobył  walkę z Wilderem. Myślę,że to będzie świetna walka.Mam nadzieję,że Arreola wygra

WokółRingu: W swojej zawodowej karierze przegrałeś jak dotąd tylko raz. W 2009 roku przegrałeś przed czasem z Tonym Grano.Boli cię wciąż ta porażka z Grano? Nie myślałeś ,żeby zrewanżować się temu pięściarzowi za tamtą porażkę? 

Travis Kauffman: Tak zawsze chciałem pomścić tamtą  moją porażkę, ale Tony Grano nigdy nie chciał ze mną walczyć ponownie. Jednak to już jet za mną

WokółRingu: Nie masz trochę wrażenia ,że niektórzy pięściarze w wadze ciężkiej unikają walki z tobą? Bo chyba można odnieść takie wrażenie. Ostatnio chciałeś walczyć z Martinem, gdy ten miał jeszcze  mistrzowski pas IBF. Było w ogóle jakieś odezwanie od obozu Martina?

Travis Kauffman: Pieprzyć Charlesa Martina.Wybaczcie mój język,ale on był mistrzem tylko na papierze.Martin zrezygnował w walce z Joshuą. On nie jest prawdziwym wojownikiem.Prawdziwy wojownik nigdy nie rezygnuje i nie odpuszcza.Musisz być gotów nawet  umrzeć w tym ringu.

WokółRingu: Co możesz powiedzieć nam o naszym Arturze Szpilce, z którym to miałeś okazję wspólnie trenować w Plex Gym. Co możesz powiedzieć o jego ostatniej walce z Wilderem? Sparowałeś z Arturem kiedyś? Myślisz,że ma on szanse aby zostać mistrzem świata w wadze ciężkiej?

12065750_452092798249018_3710388297712912764_n.jpg

Travis Kauffman: Artur Szpilka jest moim przyjacielem.Twierdze ,że Artur wygrywał walkę z Wilderem do momentu ,gdy został znokautowany. Życzę Arturowi jak najlepiej ,ale my obaj walczymy w kategorii ciężkiej,więc jestem pewien ,że spotkamy się wkrótce. Myślę ,że nasza walka byłaby niesamowita.Artur jest moim przyjacielem,ale to jest biznes.Chciałbym zawalczyć z Arturem Szpilką

WokółRingu: Jak na wagę ciężką jesteś jeszcze młodym bokserem. Masz bardzo dobry rekord. Ostatnio podpisałeś kontrakt z Alem Haymonem . Chyba teraz właśnie nadchodzi twój czas w wadze ciężkiej. Wraz z promotorami będziecie teraz dążyć do wielkich walk , walk o mistrzostwo świata? 

Travis Kauffaman: Wiele osób nie wie, ale ja już byłem zwiazany kontraktem  z Alem Haymon w 2008 roku.Jednakże po mojej porażce w 2009 roku rozstaliśmy się. Jednak nie mogłem prosić o lepszego menedżera i lepszego zespołu … Będziemy szukać walki  o tytuł mistrza świata w 2017 roku

WokółRingu: Możesz powiedzieć jakie sukcesy miałeś podczas kariery amatorskiej? Walczyłeś z jakimiś dzisiejszymi znanymi zawodowcami ?

Travis Kauffman:Tak oczywiście. Miałem znakomitą karierę amatorską, a mój rekord wynosił 52-12 i byłem numerem jeden  w USA przed przejściem na zawodowstwo. Walczyłem z wieloma  dobrymi  zawodowcami

WokółRingu: U nas w Polsce mamy kilku ciekawych bokserów w  wadze ciężkiej. Zawodnikami ,którzy podpisali kontrakt z Haymonem są między innymi Artur Szpilka, Andrzej Wawrzyk czy Adam Kownacki. Chciałbyś możne walki z jakimś z naszym bokserów?Jeżeli tak to z kim chciałbyś się zmierzyć?

EP-301199909.jpg

Travis Kauffman: Mogę walczyć z każdym … O każdej porze, każdego dnia.

WokółRingu: Jakbyś miał wskazać jedną walkę,która dała ci najwięcej jak dotąd w boksie zawodowym to byłą by to walka z kim ? 

Travis Kauffman: Moja walka z Arreolą wiele mnie nauczyła

WokółRingu: Travis powiedz nam kto jest twoim bokserskim idolem i dlaczego lubisz tego własnie zawodnika?

Travis Kauffman: Muhammad Ali był moim idolem, bo stawał  w obronie tego, w co wierzył i co było ważne 

WokółRingu: Oprócz tego ,ze jesteś bokserem to także jesteś ekspertem/komentatorem w telewizji. Obserwujesz wielu zawodników w boskie. W ostatnim czasie zachwycił cię jakiś polki bokser?

Travis Kauffman: Dla mnie najlepszy był Tomasz Adamek.Według mnie Adamek był najlepszym polskim pięściarzem.Tomasz był bardzo utalentowany, aby walczyć w wadze półciężkiej,junior ciężkiej oraz kategorii ciężkiej 

gggggggggggggggggggggggggg.jpg

WokółRingu: Swego czasu podobno chciałeś walki z Tomaszem Adamkiem. To prawda?

Travis Kauffman: Sparowałem z Tomkiem Adamkiem.On był wielkim mistrzem.Tak ja bardzo chciałbym z nim zawalczyć.Jak  już mówiłem wcześniej, mogę walczyć z każdym

WokółRingu: Sparowałeś swego czasu z Tomaszem Adamkiem. Co możesz powiedzieć na temat tego jakim jest bokserem oraz człowiekiem Adamek? Te sparingi z Tomaszem były dla ciebie dobrą nauką ?

Travis Kauffman: Tak jak powiedziałem wcześniej Tomasz był wielkim wojownikiem z szybkimi rękoma i przyzwoitą mocą w pięściarz . Za każdym razem była to dla mnie  wielka lekcja gdy sparowałem z Adamkiem.

WokółRingu: Wspominałem już ,że chciałeś walczyć z Martinem o mistrzowski pas IBF w wadze ciężkiej. Jednak ta walka nie doszła do skutku. Martin pojechał na walkę z Joshuą i tam stracił pas. Czy ty byłbyś  wstanie zaryzykować i wyruszyć w niebezpieczną misje do Anglii,aby odebrać dla Stanów Zjednoczonych pas IBF, który stracił Martin?

11030237_447657448692553_2796144496362888943_o.jpg

Travis Kauffman: Uważam ,że Joshua jest bardzo silnym pięściarzem,ale i tak zawsze będzie on zdemolowany przez faceta takiego jak ja,ponieważ ja jestem wszechstronnym pięściarzem z wieloma sztuczkami w swoim repertuarze 

WokółRingu: Dziękuje Travis za rozmowę. Chciałbyś może przekazać coś swoim kibicom?

Travis Kauffman: Tak chciałbym podziękować wszystkim moim fanom i zwolennikom.Kocham Polaków.Mój pradziadek był z Polski, więc chciałbym ją odwiedzić. Proszę abyście śledzili mnie na mojej stronie  ( https://m.facebook.com/NextHeavyweightChampion/?__mref=message_bubble ) 

Skomentuj

