Francisco Palacios dla WokółRingu: Mam sobie coś do udowodnienia

Zapraszamy do zapoznania się z rozmową,której udzielił nam Francisco Palacios(23-4, 14KO). Francisco nie zamierza jeszcze kończyć z boksem i ma nadzieję na kolejne walki.


WokółRingu: Francisco na ile możliwy jest twój powrót na ring? Ostatnio na swoim oficjalnym profilu na facebooku napisałeś, że nie możesz przestać myśleć o boksie ,ze będziesz ciężko trenować i poszukasz jakieś walki.

Francisco Palacios:  Brak jeszcze jakiejkolwiek konkretnej daty. Tak marzę o walce każdej nocy, kiedy podjąłem decyzję nie myślałem poprawnie

WokółRingu: Jeśli wrócisz na ring to ponownie w kategorii cruiser czy postarasz się zejść do wagi półciężkiej? Sam wspominałeś,że twoi najbliżsi a konkretnie twoja mama powiedziała, że jeżeli chcesz dalej walczyć to powinieneś zejść do półciężkiej.

Francisco Palacios: Uwielbiam jeść(…) Zacznę ponownie w kategorii cruiser. Mam coś do udowodnienia sobie i zrobię to po swojemu swoją własna drogą. Byłem obowiązkowym pretendentem przez dwa lat i osiem miesięcy  

WokółRingu: Oglądałeś swoja ostatnią walkę na PBN z Michałem Cieślakiem? Jak oceniasz swoja postawę w ring tamtego dnia? Wiemy, że nie dokończa zgadzasz się z decyzją sędziego. Według ciebie przerwał on tamtą walkę za szybko. Mogłeś zrobić wtedy więcej w ringu czy walczyłeś zgodnie z taktyką trenera?

palacios_cieslak.jpg

Francisco Palacios: Tak miałem okazję zobaczyć ten pojedynek. Kontrolowałem plan taktyczny ale on obezwładniał mnie w ringu za dużo. Żeby zrobić coś innego było za wcześnie

WokółRingu: Czy w ogolę otrzymałeś jakieś propozycje/zapytania stoczenia kolejnej walki po przegranym pojedynku z Cieślakiem?

Francisco Palacios: Nie

WokółRingu: Co na temat twojego ewentualnego powrotu na ring myślą twoi najbliżsi? Popierają twoją decyzję czy niekoniecznie? 

VCOktkpTURBXy80ZjU3MzAzNWU5NjhhZWUwYWUyMTFmN2U2NTNiNWRjOS5qcGeUlQMASs0N180HyJMFzQMgzQHClQMKDc0DDM0BaJMFzQMMzQFo.jpg

Francisco Palacios: Powiedziałem im, że nie mogę żyć w spokoju. To było pozbawieniem mnie mojej pasji. Będe robić to co sprawia ,że jestem zadowolony i szczęśliwy 

WokółRingu: Jeśli wrócisz to na powrót chciałbyś stoczyć jakąś walkę z mniej wymagającym przeciwnikiem czy wolałbyś się zmierzyć z kimś cenionym? Jeżeli wrócisz to w USA? Jeżeli pojawiła by się propozycja jakieś walki w Polsce to przyjął byś ją w przyszłości?  

Francisco Palacios: Nie miałbym nic przeciwko(…) Jeśli pieniądze były by dobre.Chcę dobrej walki.Mogę walczyć z każdym. Gdziekolwiek.Wszędzie. Jak Bóg da…

WokółRingu: Sam powiedziałeś kiedyś po walce z Kudriaszowem ,gdy ogłosiłeś wtedy zakończenie kariery, że na początku nie chciałeś nawet myśleć o boksie, ale to jest silniejsze od ciebie, ponieważ tak naprawdę im mijało więcej czasu ty bardziej myślałeś o boksie. Wspominałeś ,że twoi najbliżsi mówili, że jest to normalne u byłego mistrz lub pięściarza, który był bardzo bliski zdobycia tytułu. Podobnie było po walce z Cieślakiem?

Francisco Palacios: On jest dobrym pięściarzem, ale nie pokonał mnie dlatego ,że był lepszy. Wygrał,ponieważ był większy i silniejszy

WokółRingu: Do twojego powrotu znów przygotowywał by  cię Chill Wilson ? Rozmawiałeś z nim na ten temat?

dgggggggg.jpg

Francisco Palacios: Tak jest to możliwe. Chcę trenować z nim ponownie, ale muszę przyznać,że także  myślałem ,żeby robić to samemu. Postaram się o to, ponieważ chcę walczyć jak najlepiej 

WokółRingu: Masz jakiegoś konkretnego pięściarza na myśli , z którym chciałbyś się zmierzyć?

Francisco Palacios: Mogę walczyć z każdym w tej wadzę. Zawalczę z każdym.Duży,mały,chudy,gruby. Nie ważne kto 

WokółRingu: Chciałbyś przekazać coś swoim polskim kibicom ? 

Francisco Palacios: Kocham was wszystkich.Niech was wszystkich Bóg błogosławi.  Czas czarodzieja powraca

Skomentuj

