Eric Molina dla WokółRingu: Polska już zawsze będzie częścią mnie

Zapraszamy do zapoznania się z rozmowa,której udzielił nam Eric Molina(25-3, 19KO).Eric opowiada między innymi o niedoszłej walce z mistrzem świata IBF w ciężkiej Joshuą,wraca do walki z Tomkiem Adamkiem oraz ponownie deklaruje chęć zawalczenia w Polsce


WokółRingu: Kiedy możemy spodziewać się ciebie ponownie w ringu? Promotorzy planują abyś w niedługim czasie stoczył kolejną zawodową walkę?

dffffffffffffffffffffffffff.jpg

Eric Molina: Mam nadzieję, że wrócimy wkrótce. Jestem w 100 procentach zdrowy i teraz mam codziennie  treningi. Jestem gotowy udać  się na  podróż gdziekolwiek na całym świecie, aby  stoczyć ekscytującą oraz znaczącą walkę.

WokółRingu: W ostatnim czasie odwiedziłeś w Alabamie swojego byłego rywala Deontaya Wildera.Pomagałeś mistrzowi WBC w przygotowaniach do walki z także twoim byłym rywalem Chrisem Arreolą. Jak przebiegały wasze sparringi?W jakiej formie jest aktualnie Wilder?

Eric Molina: Sparingi z Wilderem były znakomite.Wszyscy mistrzowie są wielcy.Pomaganie oraz wspólne treningi z mistrzem świata to zaszczyt. Deontay zdecydowanie jest najmocniejszym puncherem spośród wszystkich pięściarzy 

WokółRingu: Mieliście okazję z Wilderem porozmawiać o waszej walce,którą to stoczyliście  13 czerwca ubiegłego roku?

Eric Molina: Tak rozmawialiśmy na tent temat trochę.Deontay publicznie wyznał,że nie miał ze mną lekko oraz ,że mnie nie zlekceważył.Wilder wie,że jestem wojownikiem oraz to,że wciąż staje się lepszym pięściarzem z walki na walkę.On jest dumny z tego w jaki sposób odbudowałem swoją karierę i poprosił mnie abym odwiedził go w Alabamie i pomógł mu w przygotowaniach.Zrobiłem co mogłem

WokółRingu: Dlaczego ostatecznie nie doszło do twojej walki z Joshuą o mistrzostwo świata IBF w kategorii ciężkiej? Podobno byłeś bardzo poważnie brany pod uwagę jako przeciwnik dla Joshuy w pierwszej obronie mistrzowskiego pasa.

Eric Molina: Muszę być w stu procentach zdrowy aby walczyć oraz pokonać zawodników na takim poziomie jak Joshua.Miałem uraz mojego prawego kciuka.Ta kontuzja doskwierała mi już od styczniowego sparingu ze Szpilką w Huston.Tak rzeczywiście była okazja,żeby zmierzyć się z Joshuą w obronie jego pasa.Niestety nie mogłem podjąć tej walki ze względu na kontuzję mojego kciuka.Nie zamierzam brać walki tylko dla pieniędzy.Chcę wygrać i zostać mistrzem.Teraz już wszystko z moim zdrowiem jest w porządku i jestem gotów stawić czoła komukolwiek.

WokółRingu: Jak aktualnie się czujesz?Od kiedy już trenujesz po tym zwycięstwie nad Adamkiem w Polsce? Wszystkie kontuzje ,które ci doskwierały są już za sobą?

Eric Molina:Jesteśmy już w treningu i przygotowujemy się.Mamy nadzieję,że uda nam się wrócić w październiku lub listopadzie.Moje urazy są już zaleczone i jestem gotów

WokółRingu: W Polsce w tym roku będą organizowane kolejne gale PBN.Jak sam mówisz jesteś chętny i jak najbardziej za aby wystąpić ponownie w Polsce.Jak rozumiem zgodzisz się na walkę z każdym?

Eric Molina: Tak oczywiście.Rozumiem ,że PBN będzie także w listopadzie.Chciałbym wrócić.Polska zawsze już będzie dla mnie wyjątkowym miejscem.Myślę,że moja walka z Arturem Szpilką była by  świetnym pojedynkiem.Nie przeszkadza mi to ,aby walczyć z waszym najlepszym pretendentem.Nie ma problemu ,abym walczył z kolejnym ciężkim,który tym razem chciałby pomścić porażkę „Górala”

WokółRingu: Jak według ciebie będzie przebiegać walka o mistrzostwo świata WBC w ciężkiej pomiędzy Wilderem a Arreolą? Większość uważa,że Wilder jest dużym faworytem w tej walce,ale pierwsze rundy mogą być dla niego trudne,ponieważ Arreola możne zaatakować od pierwszej rundy.Jak myślisz  Arreola może sprawić niespodziankę w tej walce odebrać pas Wilderowi?

Eric Molina: Kiedy przegrywałem z Arreolą byłem jeszcze niedoświadczonym pięściarzem. Nie miałem aż takiej pewności siebie.Nie miałem nic. Przez te lata znalazłem środki finansowe aby trenować w tym także sparować .Arreola zostanie zniszczony w ciągu sześciu rund. Chodź Arreola jest puncherem ,a wiec szanse pewnie jakieś ma

WokółRingu: Czy to prawda ,że były jakieś rozmowy o walce Molina VS Stiverne,która to miała by być eliminatorem WBC? Myślisz,że taka walka jest możliwa,aby odbyła się w USA?Chciałbyś takiej walki?

Eric Molina: Nie było dyskusji na temat walki ze Stivernem. To jest własnie pomysł Don Kinga(…) Biorąć pod uwagę ranking WBC jest duże podobieństwo ,że może on doprowadzić do tej walki

WokółRingu: W 20012 roku przegrałeś przed czasem z Arreolą już w pierwszej rundzie.  Jak sam mówisz po tej walce wielu ludzi cię skreśliło,lecz ty podniosłeś się po te porażkę.Myślałeś kiedy ,aby zrewanżować się Chrisowi za tamtą szybką porażkę? Tamtą walkę rozpocząłeś dobrze,ale nie dokończyłeś roboty i ostatecznie to ty przegrałeś

fdddddddddddddddd.jpg

Eric Molina: Tak. Często wracam do walki z Arreolą. To oczywiste,że teraz nie jestem już tym samy pięściarzem co wtedy.Kiedyś byłem. Stałem się bardzo pewnym i zdeterminowanym zawodnikiem. Z każdą walką staję się lepszym bokserem. Czuję ,że ten najlepszy Molina musi jeszcze zostać pokazany światu. Teraz wierzę, że mógłbym zniszczyć Arrolę,ale to nie mówi wiele,ponieważ  wile osób w tej kategorii może go zniszczyć

WokółRingu: Czy po wygranej nad Adamkiem coś zmieniło się w twoim życiu?Odczuwasz jakieś większe zainteresowanie swoją osobą?Być może zauważasz też większe zainteresowanie oraz wsparcie od Polaków?

Eric Molina: Tak na pewno zauważam moich fanów z całego świata. Największym zwycięstwem w walce z Adamkiem nie był nokaut ale możliwość pokazania się światu. jestem zwycięski,ponieważ świat zna już moją historię to kim jestem.Pięściarz,który podniósł się i uczy się z każdym dniem.Kocham moją historię i cieszę się, że jestem w stanie zdobyć zainteresowanie ze strony polskich kibiców. Zawalczenie w Polsce było najlepszym doświadczeniem w moim życiu . Było to też błogosławieństwem,aby ponownie odwiedzić ten kraj i walczyć tam po raz kolejny

WokółRingu:  Twoim promotorem jak na razie jest Don King.To prawda ,że w niedługim czasie masz zamiar rozstać się z Kingiem i podpisać kontrakt z Haymonem?Czy na przykład Don King wraz z Haymonem będą twoimi promotorami?

asfddddddddd.jpg

Eric Molina: Mija kolejny rok z Don Kingiem i nie mogę powiedzieć nic złego o pracy z nim. On nigdy nie uczynił nic dla mnie łatwego i dlatego stałem się twardym pięściarzem

 WokółRingu: Eric co sądzisz o tym,aby zawodowi bokserzy walczyli na igrzyskach olimpijskich? Jakie jest twoje zdanie na ten temat?

Eric Molina: Nie mam  opinii w tej sprawie. Nigdy nie uczestniczyłem w amatorskim boksie, więc nie mogę wypowiadać się w tej sprawie. Zacząłem boks w wieku  23 lat. Wiele osób uważa ,że to późny początek. Nie mam żadnego doświadczenia amatorskiego.

WokółRingu: Chciałbyś może coś przekazać swoim kibicom w Polsce?

Eric Molina: Do wszystkich moich polskich fanów. Moim zdaniem jednym z najpiękniejszych krain całego świata jest właśnie Polska, a także są tam jedni  z najbardziej skromnych ludzi na ziemi. Wrócę na tą ziemie.Dla mnie w tej drodze nie chodzi o pasy czy pieniądze.To jest miłość i piękne wspomnienia,których doświadczyłem przebywając w Polsce. Te chwile na zawsze zostanie w moim sercu.  Właśnie otworzyłem swój własny  TDB boxing gym. W mojej siłowni umieściłem flagę Polski obok flagi USA,Meksyku i flagi Teksasu. Polska  już zawsze będzie częścią mnie, bo właśnie tam  ja malowałem swój najcenniejszy fragment w  mojej pięściarskiej sztuce

Skomentuj

