Izu Ugonoh dla WokółRingu: Walka z Moliną byłaby ekscytująca. Szczególnie,że wiem więcej o nim niż on o mnie

Zapraszamy do zapoznania się z rozmową ,której udzielił nam Izu Ugonoh(15-0, 12KO).Polski pięściarz opowiada między innymi o przygotowaniach do walki z Ramirezem(13-1, 10KO),która odbędzie się 21 lipca w Nowej Zelandi. Ponadto Izu mówi o swoim ewentualnym występie  na gali PBN oraz o walce z Ericiem Moliną(25-3, 19KO) do której jest przymierzany.

WokółRingu: Po udziale w programie TzG pora wracać na ring. Twoja najbliższa walka odbędzie się już 21 lipca w Nowej Zelandii. Twoim przeciwnikiem będzie 36-letni pięściarz z Argentyny Ricardo Humberto Ramirez (13-1, 10KO). Powiedz nam jak idą przygotowania do tego pojedynku. Wiesz coś już na temat swojego najbliższego rywala? W internecie tak na prawdę nie można znaleźć żadnej walki tego pięściarza? Czego spodziewasz po tej walce?

Izu Ugonoh: Przygotowania poszły bardzo dobrze, na prawdę cieszyłem się na powrót do pełnych treningów bokserskich. Nie wiem za dużo o rywalu, po tej walce spodziewam się że zrobię dobra robotę, a potem będziemy myśleć o poważnych testach dla mnie

WokółRingu: Jeśli 21 lipca wygrasz to następną walkę stoczysz już w Polsce na PBN? Takie są plany? Z kim chciałbyś się zmierzyć na tejże gali? Interesują cię pojedynek z jakimś polakiem czy wolałbyś stanąć na przeciw zagranicznego pięściarza? 

12933150_981231398608912_7507218976875762547_n.jpg

Izu Ugonoh:  Zapowiada się, ze przed walka listopadowa zaboksuje jeszcze we wrześniu, być może w Stanach. Tak  więc do listopada i walki w Polsce jeszcze trochę. Obecnie bez różnicy mi jest skąd będzie mój rywal. Chce ekscytującej walki.

WokółRingu: Wiadomo ,że podczas brania udziału w TzG trenowałeś,ale nie były to aż tak intensywne treningi bokserskie. Czy miałeś jakiekolwiek problemu, aby w pełni zacząć od początku te ciężkie przygotowania do walki? Czy nie stanowiło to dla ciebie problemu?

Izu Ugonoh: Powtarzam to wszystkim do okoła ale nie chcą mi wierzyć i tylko się uśmiechają – taniec jest dużo cięższy od boksu! Powrót był moim zbawieniem

WokółRingu: Ile walk w tym roku jeszcze chciałbyś stoczyć?

Izu Ugonoh: Z najbliższą 3

WokółRingu: Twój przyjaciel Joshep Parker prawdopodobnie w niedługim czasie powinien zmierzyć się w walce o mistrzostwo świata IBF z Joshuą. Uważasz, że Parker może wygrać tą walkę? W czym Joshep jest lepszy od aktualnego mistrza IBF według ciebie? 

12079595_893936224005097_2110231632677301971_n.jpg

Izu Ugonoh: Myślę, że Parker jest lepszy boksersko i tempo które narzuci w walce będzie problematyczne dla Joshuy. Joshua jest duży i silny ma kilka fajnych kombinacji, ale Parkera nie będzie tak łatwo trafić.

WokółRingu: Niektórzy twierdzą, że masz cięższe i trudniejsze sparingi niż same walki.Sparowałeś miedzy innymi ze Stivernem, Władimirem Kliczko czy wspomnianym już Parkerem.Wiadomo ,że sparing to nie walka, ale na ich podstawie uważasz, że w niczym nie ustępujesz tym wspomnianym pięściarzom?

Izu Ugonoh: Cały czas się rozwijam, nawet po tej przerwie która miałem ewidentnie jestem trochę innym zawodnikiem. Myślę ze lepszym! Miałem dużo czasu by przemyśleć pewne sprawy. Sparingi sporo mogą nauczyć i z każdego ze wspomnianych coś wyciągnąłem, ale to wszystko. Ostatecznie najważniejsze jest by wygrywać walki. Czuje się gotowy na poważne wyzwania.

 WokółRingu: Ostatnio na Twitterze Mateusz Borek napisał- Chcemy go na dużą walkę, ale rozmowy są trudne. Widziałbym walkę z Moliną(…) 30 lat. Albo w tą, albo w tamtą. Izu będzie lepszy w dużej walce. Wierzę w to -Oczywiście komentarz ten dotyczy twojego występu na PBN. Mateusz napisał,że widział by cię w walce z Ericiem Moliną. Jesteś chętny na taki pojedynek? Myślisz, że uda wam się dojść do porozumienia, aby ta walka się odbyła?

Izu Ugonoh: Tak widziałem wpis, myślę że ta walka byłaby bardzo ekscytująca, szczególnie, ze wiem więcej o Molinie niż on o mnie. Jednak, rozmowy prowadzi mój promotor z którym nawet się jeszcze nie widziałem. Na pewno po walce usiądziemy, porozmawiamy i dowiem się co w trawie piszczy

WokółRingu: Twój trener Kevin Barry mówi, że masz wszystko aby zostać mistrzem świata w wadze ciężkiej. Jesteś aktualnie notowany w czołowej piętnastce rankingu WBO. Ile walk potrzebujesz jeszcze stoczyć,aby zawalczyć o mistrzostwo świata?Myślisz,że może t o się stać już w przyszłym roku?

11817206_860191120712941_7502836994190403424_n.jpg

Izu Ugonoh: Rankingi, rankingami, są potrzebne i pomocne. Ja skupiam się jednak na tym co już posiadam i co jeszcze muszę poprawić by być gotowym kiedy przyjdzie moja szansa.Przyszły rok jest realny.

WokółRingu:  W jednym z wywiadów powiedziałeś, że jakbyś miał wybierać spośród dzisiejszych mistrzów w kategorii ciężkiej to chciałbyś zawalczyć z Wilderem. Ciekawi mnie skąd taki wybór? Dlaczego właśnie Deontay Wilder?

Izu Ugonoh: Chyba dlatego, że lubię wyzwania, plus uważam, że pomimo bardzo mocnego uderzenia ma tez spore luki. Trzeba jednak mieć tez nokautujące uderzenie by go pokonać

 

 

4 thoughts on “Izu Ugonoh dla WokółRingu: Walka z Moliną byłaby ekscytująca. Szczególnie,że wiem więcej o nim niż on o mnie

  1. wszystko fajnie ale te błędy ortograficzne, interpunkcyjne i stylistyczne aż rażą w oczy.
    jak się coś pisze to wypada sprawdzić zanim się opublikuje

    Lubię to

  2. Izu stoi w miejscu. Oczywiście toczył sparingi z klasowymi pięściarzami ale ilu takich było co błyszczeli na sparingach,a nie potrafili tego przełożyć na realną walkę.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

