Leon Harth dla WokółRingu: Zawsze walczę o zwycięstwo.

Zapraszamy do zapoznania się z rozmową, której udzielił nam Leon Harth (14-1, 10KO). 28-letni niemiecki pięściarz kategorii cruiser już 10 grudnia we Wrocławiu stanie przed największą szansą w swojej karierze. Hart we Wrocławiu w walce o pas IBF Inter-Continental zmierzy się z Krzysztofem Włodarczykiem. Leon opowiada między innymi: o walce z „Diablo”, porażce z Muratem Gassievem oraz swojej karierze amatorskiej.

WokółRingu: 10 grudnia we Wrocławiu będziesz walczył o pas IBF Inter-Continental w kategorii cruiser z Krzysztofem Włodarczykiem. To dla ciebie walka życia? „Diablo” to przecież były dwukrotny mistrz świata.

Leon Harth: 10 grudnia będę miał największą walkę jak do tej pory w mojej karierze. Oczywiście jak za każdym razem będę walczył o zwycięstwo.  

WokółRingu: Długo zastanawiałeś się czy przyjąć walkę z Włodarczykiem? Nie będziesz faworytem w tej walce.

Leon Harth: Zostałem wyznaczony przez IBF jako kolejny przeciwnik dla Włodarczyka. Przyjąłem tą propozycję z radością. Nie przeszkadza mi to, że nie będę faworytem w tej walce.

WokółRingu: Jak dotąd w swojej zawodowej karierze przegrałeś tylko raz. W 2014 roku w Niemczech przez TKO w 4 rundzie przegrałeś z Muratem Gassievem. Jak wspominasz tamten pojedynek? Miałeś w nim również swoje dobre momenty.

Leon Harth: Oczywiście. Porażki zawsze sprawiają sportowcowi ból, ale niestety to część tego sportu. Jednak tym razem tak się nie stanie.

WokółRingu: Jak trudnym rywalem będzie dla ciebie Krzysztof? Włodarczyk słynie z bardzo mocnego, nokautującego ciosu. Nie obawiasz się tego?

Leon Harth: Włodarczyk jest silnym przeciwnikiem, ale to wspaniale. Trzeba walczyć z takimi rywalami. Jako pięściarz nie odczuwam strachu przed tym pojedynkiem.

WokółRingu: Mógłbyś powiedzieć nam coś na temat swojej kariery amatorskiej?

Leon Harth: Rozpocząłem starty w boksie amatorskim, kiedy miałem 18 lat. Boksowałem amatorsko tylko cztery lata. Jednak w ciągu tych czterech lat wygrałem wiele turniejów mistrzowskich w Niemczech.

WokółRingu: Jakie mocne strony dostrzegasz w boksie „Diablo”? Widzisz jakieś błędy w boksie naszego pięściarza, które postarasz się wykorzystać 10 grudnia w Polsce?

Leon Harth: On jest silny, doświadczony, ale ma też swoje słabości, które postaram się wykorzystać.

WokółRingu: Najmocniejsze strony Leona Hartha w ringu to…

Leon Harth: Moją mocną stroną w ringu jest to, że nic nie potrafi mnie przestraszyć.

WokółRingu: Chciałbyś przekazać coś polskim kibicom lub samemu „Diablo”?

Leon Harth: Poprzez moje pojawienie się i bokserskie umiejętności będę chciał podbić serca polskich kibiców. To dla mnie duże wyróżnienie boksować z tak wielkim pięściarzem jak „Diablo”.

Skomentuj

