Nikodem Jeżewski dla WokółRingu: Cieślak jest młody, silny i ambitny, ale ja mam takie same atuty.

Zapraszamy do zapoznania się z rozmową, której udzielił nam Nikodem Jeżewski (12-0-1, 7KO). 25-letni pięściarz kategorii cruiser opowiada między innymi o kontrakcie z promotorem i walce z Michałem Cieślakiem, którą Jeżewski ma stoczyć 10 grudnia na gali we Wrocławiu.

WokółRingu: Ty twierdzisz, że jesteś aktualnie wolnym zawodnikiem. Odmienne zdanie ma Mariusz Grabowski, który deklaruje, że wciąż jest on związany z tobą kontraktem. Można się w tym trochę pogubić. Kto tutaj ma rację?

Nikodem Jeżewski: To co twierdzi ten Pan jest dla mnie mało ważne. Fakt jest taki, że jestem wolnym zawodnikiem od 1 października tego roku.

WokółRingu:  Jeśli nie dojdziecie do porozumienia to ta sprawa skończy się w sądzie?

Nikodem Jeżewski: Ja nie mam się o co „sądować” z tym Panem. Nasza współpraca jest zakończona.

WokółRingu: Tomasz Babiloński ogłosił, że 10 grudnia we Wrocławiu dojdzie do walki Cieślak – Jeżewski o pas mistrza Polski kategorii cruiser. Chyba jednak ta walka nie jest jeszcze pewna?

Nikodem Jeżewski: Jest pewna. Kontrakty na walkę zostały podpisane.

WokółRingu: Walka z Michałem Cieślakiem to pojedynek, na który czekasz od momentu podpisania zawodowego kontraktu?

Nikodem Jeżewski: Od czasu podpisania zawodowego kontraktu czekałem jedynie na poważną walkę i poważną ofertę. No i jest!

WokółRingu: Długo zastanawiałeś się, czy zgodzić się i zaakceptować propozycję walki z Michałem?

Nikodem Jeżewski: Nie zastanawiałem się. Wiadome jest, że polskie podwórko chce tej walki.

WokółRingu: Jak trudnym rywalem będzie dla ciebie Michał Cieślak, jeśli dojdzie do waszej walki? Jakie mocne strony dostrzegasz w boskie Michała? 

Nikodem Jeżewski: Będzie najtrudniejszym testem, tego mu nie zabiorę – jest młody, silny, ambitny. Po drugiej stronie te same atuty.

WokółRingu: Po raz ostatni walczyłeś niespełna rok temu. To duży odstęp czasu. Nie walczyłeś, bo promotor nie składał ci żadnych propozycji walk?

Nikodem Jeżewski: Bardzo mnie boli, że nie walczyłem rok, a to tylko dlatego, że podpisałem nieodpowiedni kontrakt, z nieodpowiednia osobą.

WokółRingu: W jakiej jesteś formie aktualnie? Przez tą dłuższą przerwę cały czas byłeś w treningu?

Nikodem Jeżewski: Moja forma jest optymalna, kontuzji na szczęście brak.

WokółRingu: Skąd wziął się ten konflikt pomiędzy tobą, a promotorem Grabowskim? Nie wypowiadasz się o Mariuszu zbyt dobrze.

Nikodem Jeżewski: Wolę unikać tematu. Mam wiele ciekawszych spraw w życiu, niż rozmowa o kimś, kto mnie lekceważy.

WokółRingu: Bardzo żałujesz, że „straciłeś” niemalże cały rok, jeżeli chodzi o zawodowe starty ?

Nikodem Jeżewski: Bardzo to mało powiedziane. Chyba każdy zawodnik przed mocną walką ma tak zwaną „walkę na przetarcie”, a ja nic a nic.

WokółRingu: Jakie luki i szanse na swoją wygraną dostrzegasz w boksie Cieślaka?

Nikodem Jeżewski: Ani on, ani ja nie mamy słabych stron, nie w tym wieku. Obaj młodzi, silni, głodni… Co tu dużo mówić – ludzie chcą igrzysk i chleba, a my damy wam walkę.

WokółRingu: Chciałbyś przekazać coś swoim kibicom?

Nikodem Jeżewski: Kibicom i hejterom dziękuje za to ze są. Jesteście bardzo ważni. Pozdrawiam!

Skomentuj

